نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 20:01

راهداران در کاهش سوانح جاده‌ای نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کنند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: نقش راهداران در کاهش سوانح جاده‌ای مهم است و راهداران بنا به رسالت و تعهد کاری خود در تحقق این امر بسیار مؤثر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان عصر امروز در تجلیل از خدمات ارزنده راهداران اظهار کرد: فعالیت و تلاش شبانه‌روزی قشر خدوم راهداری بر اساس یک باور اعتقادی و قلبی و در راستای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و تأمین امینت آن‌هاست. این عزیزان هر شرایط سختی را در طول راه‌ها، گردنه‌ها و مناطق صعب‌العبور به جان می‌خرند و جز عشق به مردم چیز دیگری آنها را مکلف به این کار نمی‌کند.

منصورکیایی تصریح کرد: راهداران بدانند شغلی که امروز عهده‌دار آن هستند، یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین شغل‌های جامعه است که با وجود حقوق و مزایای ناچیز، سخت و پرزحمت است و انجام آن تعریفی جز عبادت الهی ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان یادآور شد: راهداران تلاشگر در کنار سایر ادارات و نهادهای امداد جاده‌ای، اورژانس، پلیس راه، هلال‌احمر، مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راه‌های مواصلاتی تلاش و کوشش می‌کنند تا مردم عزیزمان را از گرفتار شدن در راه‌ها نجات داده و سفری سالم و ایمن را برای آنها رقم بزنند و به یقین همه آحاد جامعه قدردان زحمات شما عزیزان هستند.

وی فعالیت‌های دلسوزانه راهداران در سرمای سخت زمستان و گرمای سوزان تابستان برای ایجاد آرامش و آسایش رانندگان و مسافران در جاده‌ها را قابل‌تقدیر دانست و گفت: نقش راهداران در کاهش سوانح جاده‌ای مهم است و راهداران بنا به رسالت و تعهد کاری خود در تحقق این امر بسیار مؤثر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خواستار رقابت سازنده راهداران در بخش‌های مختلف با یکدیگر شد و خاطرنشان کرد: راهداران همیشه در صف اول خدمت به ملت ایران بوده‌اند و این‌جانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از زحمات این افراد تشکر می‌کنم و خدمت‌رسانی این عزیزان را ارج می‌نهم.

در این مراسم، از فعالان عرصه حمل‌ونقل و راهداری استان سمنان با اهدای لوح یادبود و تندیس تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 933745

مهمترین اخبار ایران و جهان: