نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 21:39

رحیمی: منافع‌ برخی‌ها قطع شده و نمی‌گذارند کار کنیم/ ساعی مواد مخدر جابجا نکرده، از حق تکواندو دفاع کرد

مدیر تیم‌های ملی تکواندو گفت: نمی‌دانیم که دوستان در گذشته چه منافعی داشتند و قطع شده که حالا اجازه نمی‌دهند ما کار کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست خبری فدراسیون تکواندو امروز یکشنبه 26 آذرماه در سالن جلسات این فدراسیون با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی تکواندو، اصغر رحیمی مدیر تیم های ملی، مسعود حجی زواره مربی و خواجوی مربی بدنساز برگزار شد.

در چارچوب این نشست خبری اصغر رحیمی مدیر تیم‌های ملی تکواندو در صحبت‌های خود اظهار داشت: مسابقاتی که در مکزیک برگزار شد به خاطر کرونا عقب افتاده بود و باید سال 2020 برگزار می‌شد. همیشه این مسابقات در سال‌های فرد برگزار می‌شود. در حال حاضر واقعاً تکواندو از زمانی که با ریاست هادی ساعی کار خود را شروع کرده بنده حس می‌کنم که هادی ساعی بالاتر از یک رئیس فدراسیون خودش را ثابت کرده است. افرادی مثل هادی ساعی با این همه افتخارات در المپیک و جهان یا وزیر ورزش می‌شوند یا رئیس کمیته ملی المپیک؛ متأسفانه ما مشکلات زیادی داریم و نمی‌گذارند کار کنیم. نمی‌دانم که چه منافعی در گذشته بوده و قطع شده که دوستان نمی‌گذارند ما کار کنیم. به خاطر شرایطی که وجود دارد ما کمیته ضد سم‌پاشی و ضد بحران داریم که هر هفته تشکیل جلسه می‌دهیم. یک نفر به اسم خبرنگار که در شأن شما عزیزان نیست با من تماس گرفت و سؤالش این بود که هادی ساعی در مکزیک چه کار کرده است که تعلیق شده  است. من متأسفم از اینکه در داخل کشور باید در مورد چنین مسائلی ما توضیح دهیم. من باید اینطور بگویم هادی ساعی در مکزیک که مواد مخدر جابجا نکرده این کار منطقی انجام داد در حق تکواندوکارانی که داوری‌ها اشتباه قضاوت می‌کرد دفاع کرد و محرومیت برای او به عنوان سرپرست در نظر گرفته شد.

وی افزود: سال 2020 با همین عزیزان در همین جایی که نشسته‌ایم جلسه‌ای برگزار کردیم و هر کاری کردیم نمی‌توانستیم یک تیم کامل به مسابقات اعزام کنیم اما خوشبختانه حالا سه تیم با معدل سنی بسیار جوانی را در ترکیب داریم. ناراحتی من از این است که در مسابقات جهانی همه این اتفاقات را به ما تبریک می‌گفتند اما داخل کشور متأسفانه در مورد مسائلی توضیح دادیم که خجالت‌آور است. 

رحیمی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سال آینده مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور آذربایجان و در باکو برگزار خواهد شد. ما اگر بدشانسی نیاوریم تلاش می‌کنیم نتایج خوبی را رقم بزنیم. ما در مسابقات جهانی مکزیک به غیر از یک وزن از تمام بازیکنان راضی هستیم و حالا تلاش می‌کنیم تا در مسابقات جهان باکو بازی‌های آسیایی چین و المپیک پاریس اتفاقات خوبی رقم بخورد و نتایج خوبی در تکواندو کسب کنیم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 916601

مهمترین اخبار ایران و جهان: