نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 11:30

حضور بانوان ورزشکار پردیس در عرصه های مختلف ورزشی ارزشمند است

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: حضور بانوان ورزشکار پردیس در رویدادهای مختلف کشوری و بین المللی و کسب مقام در عرصه های ورزشی فوق العاده ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی صبح دوشنبه در جمع بانوان مدال آور رشته کاراته پردیس که با حضور شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان، مددی نایب رئیس هیئت کاراته شهرستان، جمعی از اساتید و مربیان و بانوان قهرمان رشته کاراته در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: حضور بانوان ورزشکار پردیس در رویدادهای مختلف کشوری و بین المللی و کسب مقام، فوق العاده ارزشمند است.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه شرکت بیش از ۵۰ درصد بانوان در مسابقات ورزشی به صورت حرفه ای یک پیام دارد گفت: این یعنی بانوان را دریابید، مسئولین دست اندرکار باید توجه و حمایت ویژه‌ای به این قشر داشته باشند.

حسینی در ادامه گفت: مطالبات به حق ورزشکاران را باید بشنویم و رسیدگی کنیم، انسان باید از ثمرات ورزش به عنوان علم، هنر و یا ابزاری که در دست او است، استفاده کند و بهره مند شود.

وی عنوان کرد: اساتید و مربیان متعهد و دلسوز، ورزشکار تراز انقلاب تربیت کنند و مسئولین نیز نسبت به ورزش اهتمام ویژه ای بورزند و هر اندازه که بیشتر توجه داشته باشند، نشاط در جامعه پویاتر خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919489

مهمترین اخبار ایران و جهان: