نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 22:47

کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از تکالیف سپاه و بسیج است

کرج- فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه یکی از تکالیف سپاه و بسیج است، گفت: البرز یکی از استان‌هایی با آمار آسیب‌های اجتماعی بالا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح کلینیک اجتماعی مهر ایران که به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج صورت گرفت، کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه را یکی از تکالیف سپاه و بسیج دانست و گفت: البرز یکی از استان‌هایی است که آمار آسیب‌های اجتماعی آن بالاست که لازم است برای کاهش این آمار به ویژه در حوزه طلاق و اعتیاد تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در اقدامی بسیجی و انقلابی، فضایی در مرکز شهر کرج را که مدت‌ها متروکه بود، در کوتاه‌ترین زمان به یک کلینیک اجتماعی تحت عنوان مهر ایران تبدیل کرد. این مرکز خدماتی را در حوزه‌های مشاوره، توانمندسازی و تمامی موضوعات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی با حداقل هزینه به آحاد مردم در سطح شهر کرج ارائه می‌دهد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: با توجه به آمار بالای طلاق در شهر کرج، تمرکز کلینیک مهر ایران بر این موضوع است. هدف بسیج از انجام چنین اقداماتی، کمک به مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر کرج است و امیدواریم با این اتفاق مبارک، در آینده شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان و شهر باشیم

منبع: مهر
شناسه خبر: 905201

مهمترین اخبار ایران و جهان: