نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 12:47

دستگیری ۲۴۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در زاهدان

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲۴۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط مأمواران این پلیس خبرداد.

سرهنگ احمد جهانتیغ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: به منظور پیشگیری از جرائم و به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی در نقاط جرم‌خیز و آلوده و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهر زاهدان به اجرا در آمد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان این که مأموران در راستای اجرای این طرح 200 نفر از معتادان متجاهر را دستگیر و جهت درمان به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل دادند، افزود: دستگیری 45 خرده‌فروش و کشف مقادیری انواع مواد مخدر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: بررسی‌ها از نقش اعتیاد در وقوع بسیاری از جرائم و آسیب‌ها حکایت دارد، بنابراین خانواده‌ها باید با نظارت بیشتر بر فرزندان خود و ارائه آموزش‌های لازم در خصوص تبعات مصرف مواد مخدر از ابتلای جوانان به این بلای خانمانسوز پیشگیری کنند.

انتهای پیام/394/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 905989

مهمترین اخبار ایران و جهان: