نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 18:27

فعالیت ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز خودرو در اردبیل

اردبیل- معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر در شهرستان اردبیل ۴۵۰ واحد صنفی مجاز و ۵۵ نمایشگاه غیرمجاز خودرو مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی عصر سه‌شنبه در بازدید بازرسان گشت تلفیقی از نمایشگاه‌های خودرو در اردبیل اظهار کرد: ۹۸ مورد اخطار به واحدهای صنفی غیرمجاز در طول سال‌جاری ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اکیپ گشت تلفیقی متشکل از پلیس اماکن عمومی، اتحادیه نمایشگاه خودرو و پلیس راه از نمایشگاه‌های خودرو بازدید می‌کنند، تصریح کرد: در راستای ساماندهی صنف معاملات خودرو و به منظور ایجاد نظم و امنیت، پیشگیری از جرایم و تخلفات صنفی با هماهنگی‌های به عمل آمده اکیپی تلفیقی از دستگاه‌های مسئول تشکیل شده و مشغول به بازدید از نمایشگاه‌های خودرو در اردبیل هستند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر در شهرستان اردبیل ۴۵۰ واحد صنفی مجاز و ۵۵ نمایشگاه غیرمجاز خودرو مشغول به فعالیت هستند.

آفاقی افزود: اخطارهای جدی در زمینه لزوم اخذ مجوز به واحدهای صنفی غیرمجاز داده شده است و در صورت عدم اقدام صنوف غیرمجاز در فاصله زمانی مشخص شده، نسبت به پلمب واحدهای صنفی آنها اقدام خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اضافه کرد: در طول ۸ ماه سال‌جاری، ۹۸ مورد اخطار به واحدهای صنفی مختلف در زمینه اخذ و تمدید پروانه فعالیت، استفاده از مبایعه‌نامه رسمی و عدم استفاده از شوارع برای پارک خودروها صادر شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 909001

مهمترین اخبار ایران و جهان: