نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 23:23

باند سرقت از اماکن خصوصی در میاندوآب منهدم شد

ارومیه - فرمانده انتظامی میاندوآب از انهدام باند و دستگیری دو نفر سارق حرفه ای و یک نفر مالخر اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فخرالدین رستم پور گفت: با هوشیاری مأموران تخصصی پاسگاه انتظامی شبیلو دو نفر سارق سابقه دار و حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره، خانه باغ‌ها و وسایل داخل خودرو و موتورسیکلت و یک نفر مال خر اموال سرقتی شناسایی و به مقر پلیس دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از دستگیری سارقین به ۵۰ فقره سرقت اقلام ساختمانی، قطعات موتور آب، وسایل داخل خودرو و موتورسیکلت و…. از ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها اعتراف کردند.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام محترم قضائی در یک عملیات منسجم مخفیگاه مال خر اموال سرقتی مورد بازرسی قرار گرفته و مقدار کثیری از اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

رستم پور با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه دو نفر سارق حرفه‌ای و یک نفر مال خر اموال سرقتی دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از نگهبان محله، خانه باغ‌های خود را از لحاظ حفاظت فیزیکی تقویت و از قفل‌های سوئیچی برای درب‌های خود استفاده و پنجره‌های خود را با نرده‌های محکم فلزی مجهز کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 909501

مهمترین اخبار ایران و جهان: