نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 17:44

پرداخت بیش از ۶۰ میلیارد تسهیلات به ۵ واحد تولیدی در همدان

همدان_استاندار همدان اعلام کرد: ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات، از محل رونق تولید به پنج واحد تولیدی در استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد صبح سه شنبه در سی و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: واحدهای تولیدی باید بتوانند فعالیت‌های خود را توسعه ببخشند زیرا در صورت عدم توسعه، تولید دچار رکود و وقفه خواهد شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همیشه بر حمایت از تولید تاکید داشته‌اند، سیاست دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نیز، بر حمایت تام و تمام از واحدهای تولیدی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بازرسین مربوطه، نظارت‌های لازم را بر دستگاه‌های اجرایی در راستای کنترل سوخت و اصلاح الگو مصرف داشته باشند، افزود: ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات، از محل رونق تولید به ۵ واحد تولیدی در استان پرداخت شد.

قاسمی فرزاد در ادامه اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در این روزها و افزایش مصرف گاز، ضرورت دارد در صرفه‌جویی و کاهش مصرف، دقت لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان، در فصل سرد، مصرف سوخت به ویژه گاز را مدیریت کنند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی و ادارات، صرفه‌جویی مصرف گاز را در اولویت قرار دهند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: صدا و سیما و اصحاب رسانه، بخشی از برنامه‌های خود را به ترویج و تبلیغ در مورد کاهش مصرف توسط مردم در فصل سرد اختصاص دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 908945

مهمترین اخبار ایران و جهان: