نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 11:45

توقیف ۵۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز ماهیرود

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ، ۲ کامیون حامل ۵۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازارچه ماهیرود کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در مرز ماهیرود به 2 دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون ها، 52 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

وی افزود: ماموران در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شجاعی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر، هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 932189

مهمترین اخبار ایران و جهان: