نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 15:51

مشکل عمده استان سمنان آبرسانی به واحدهای صنعتی و اشتغال است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه مشکل عمده استان، آبرسانی واحدهای صنعتی و اشتغال است، گفت: در قرارگاه رفع محرومیت برای حل این مشکلات نیز تلاش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت استان سمنان و تجلیل از دست‌اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی ۲ سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه مشکل عمده استان سمنان آبرسانی واحدهای صنعتی و اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، ابراز داشت: توجه به بخش صنعت و اشتغال همواره یکی از دغدغه‌های مهم در استان محسوب می‌شود که طی جلسات مختلف برای رفع آنها تلاش‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت می‌بایست با یکدیگر افزایش یابد، افزود: این همکاری توأمان می‌تواند به جذب فارغ‌التحصیلان و بهره‌گیری بخش صنعت از علم و دانش به روز کمک کند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با برگزاری جلسات رفع موانع تولید طی سال جاری ۶۵ واحد راکد استان توانستند مجدد به چرخه اقتصادی بازگردند، ابراز داشت: یک هزار و ۷۲۰ نفر از این طریق شاغل شدند و این در بهبود آمار اشتغال نقش آفرین بوده است.

هاشمی با بیان اینکه قرارگاه رفع محرومیت در همه حوزه‌ها از جمله صنعت، پزشکی و غیره نیز توانسته به نیازمندان توجه ویژه داشته باشد، تصریح کرد: قطعاً زحمات گروه‌های جهادی در دوران کرونا بر کسی پوشیده نیست و خدمت رسان مردم طی سختی‌ها بودند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل آب بخش صنعت نیز قرارگاه جهادی وارد عمل شده است، افزود: طی سال جاری پروژه‌های عمده آبرسانی به همت سپاه، بسیج و شرکت آب فاضلاب انجام شده و کماکان نیز ادامه دارد با این حال باید گفت حل مشکلات نیازمند حضور جهادی همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912789

مهمترین اخبار ایران و جهان: