نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 22:55

ثبت نام ۹۷۰ کرمانشاهی متقاضی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی

کرمانشاه- رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام ۹۷۰ کرمانشاهی متقاضی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان یافتن پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز یکشنبه مورخ ۲۲ مرداد در استان کرمانشاه مجموعاً ۹۷۰ نفر ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد حدود ۱۲ درصد معادل ۱۱۸ نفر خانم و ۸۸ درصد معادل ۸۵۲ نفر هم آقا بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه تا این لحظه ۴۹۱ نفر ثبت نام کرده اند که ۷۷ نفر خانم و ۴۱۴ نفر آقا بوده اند.

شعبانی بیان کرد: در حوزه انتخابیه قصرشیرین سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز تا این لحظه ۱۱۰ نفر ثبت نام کرده اند که هشت نفر خانم و ۱۰۲ نفر آقا بوده اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ۱۱۶ نفر ثبت نام کرده اند که ۹ نفر خانم و ۱۰۷ نفر آقا بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در حوزه انتخابیه سنقر تا این لحظه ۷۴ نفر ثبت نام کرده اند که چهار نفر خانم و ۷۰ نفر آقا بوده اند.

شعبانی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه کنگاور صحنه و هرسین تا این لحظه ۸۹ نفر ثبت نام کرده اند که ۱۳ نفر خانم و ۷۶ نفر آقا بوده اند.

وی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه پاوه جوانرود ثلاث باباجانی و روانسر تا این لحظه ۹۰ نفر ثبت نام کرده اند که هفت نفر خانم و ۸۳ نفر آقا بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ترکیب تحصیلی متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای تا این لحظه ۱۴ نفر فوق دیپلم، ۱۰۷ نفر لیسانس، ۶۴۴ نفر فوق لیسانس ،۱۷۴ نفر دکتری و ۳۱ نفر حوزوی هستند.

شعبانی خاطر نشان کرد: از کل تعداد ثبت نام شدگان ۱۵۱ نفر در بازه ۳۰ تا ۳۵ سال، ۲۰۳ نفر در بازه ۳۵ تا ۴۰ سال، ۱۹۴ نفر در بازه ۴۰ تا ۴۵ سال، ۱۳۶ نفر در بازه ۴۵ تا ۵۰ سال، ۱۳۲ نفر در بازه ۵۰ تا ۵۵ سال، ۸۷ نفر در بازه ۵۵ تا ۶۰ سال، ۵۴ نفر در بازه ۶۰ تا ۶۵ سال، ۱۲ نفر در بازه ۶۵ تا ۷۰ سال و یک نفر بالای ۷۰ سال ثبت نام کرده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440701

مهمترین اخبار ایران و جهان: