نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 20:44

تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم هستیم

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ما برای حفظ امنیت و آرامش جامعه، تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید مهدی الله پور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از کارکنان مجموعه انتظامی کشور، اظهار داشت: مأموران پلیس از درون شهر و روستاها تا نقطه صفر مرزی و در مناطق عملیاتی کشور برای حفظ نظم و امنیت و دفاع از امنیت کشور، شبانه روزی در حال مجاهدت هستند.

وی ادامه داد: شهید بزرگوار "الله پور" از مأموران پلیس راه بود که برای ادامه خدمت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده و توسط تروریست ها و افراد کوردل ترور و به فیض عظیم شهادت نائل گردید.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ما برای حفظ امنیت و آرامش جامعه، تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم هستیم و در این راه شهدای بزرگواری را تقدیم کردیم.
سردار حبیبی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت و آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.
 
اقدامات دشمنان نشانه ضعف آن ها است 

امام جمعه شهرستان "کوار" گفت: اقدامات مذبوحانه و بزدلانه دشمنان و تروریست ها در به شهادت رساندن کارکنان انتظامی، نشانه ضعف آن ها است. 

 حجت الاسلام و المسلمین "سید عبدالرحمان موسوی" در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سرگرد شهید "مهدی الله پور"، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام، اظهار داشت: مأموران انتظامی امروز به انحای مختلف برای عزت اسلام و مسلمین و با تمام وجود و عاشقانه از کیان این مملکت دفاع می کنند.

وی افزود: مرزبانان ما مظلومانه اما مقتدرانه در راستای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می کنند و تا پای جان در مقابل دشمنان می ایستند.

امام جمعه شهرستان کوار گفت: دشمنان یک روز پرچم امام حسین (ع) را آتش می زنند و یک روز جوانان غیوری مانند آقا "مهدی" را تیرباران می کنند که این اقدامات مذبوحانه و بزدلانه نشانه ضعف آن ها و اقتدار نیروهای انتظامی است.

شایان ذکر است، صبح امروز پیکر پاک و مطهر سرگرد شهید "مهدی الله پور" با حضور فرماندهان انتظامی، مسئولان و مردم شهید پرور در شهرستان کوار تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1406901

مهمترین اخبار ایران و جهان: