نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 09:46

خبرگزاری فارس گیلان در افرایش امید در جامعه نقش‌آفرین است

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به نقش‌آفرینی خبرگزاری فارس در افزایش امید در جامعه گفت: در دورانی هستیم که نقش‌آفرینی رسانه‌ها در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بی‌بدیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیا عاشوری سرپرست فرمانداری شهرستان رشت امروز در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس و اعضای هیئت تحریریه این رسانه در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اهمیت رسانه‌ها در عصر امروز و نقش تأثیرگذار آنان بر هیچ کس پوشیده نیست. 

وی با اشاره به نقش‌آفرینی خبرگزاری فارس در افزایش امید در جامعه گفت: در دورانی هستیم که نقش‌آفرینی رسانه‌ها در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بی‌بدیل است. 

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به آمادگی کامل شهرستان رشت برای فراهم کردن هرچه بهتر زمینه برگزاری انتخابات پرشور افزود: استقبال خوبی از پیش ثبت نام در انتخابات مجلس در شهرستان رشت شده که بر همه ما وظیفه هست تا با افزایش شدت خدمت، شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنیم تا مردم نیز همانند گذشته در راهبردهای جمهوری اسلامی ایران همراه باشند. 

ابراهیم افشاری مدیر خبرگزاری فارس در گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر نقش مطالبه‌گری درست در امیدافزایی اظهار کرد: امروز با تغییر نقش رسانه‌ها و تأثیر آنان در حکمرانی، دیگر نمی‌توان تنها نقش اطلاع‌رسانی را برای آنان قائل شد. 

وی با اشاره به اهمیت تسلط حوزه روابط عمومی در تبیین دستاوردهای دولت گفت: قواعد عصر جدید می‌طلبد که روابط عمومی‌ها نیز رویه فعالیتشان کاملاً به روز شده و به زبان مخاطبان نزدیک شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437701

مهمترین اخبار ایران و جهان: