نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 14:13

تخصیص ۱۴۰ میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاران در دهاقان

دهاقان _ فرماندار شهرستان دهاقان گفت: پیرو سفر ریاست جمهوری به شهرستان دهاقان؛ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار به اشتغال‌زایی و حمایت از سرمایه‌گذاران اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدیان صبح چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامی داشت یاد و نام شهید صارمی اظهار داشت: روز خبرنگار، روز بزرگی است و قابل تقدیر از افرادی است که قلم به دست هستند و قدر و منزلت قلم را درک کرده و این روز را به همه خبرنگاران تبریک عرض می‌کنم.

وی خبرنگاران را سفیران عرصه اطلاع رسانی دانست و افزود: اصحاب رسانه به سبب پیگیری مطالبات مردمی و انعکاس خدمات دولت و نظام، یادداشت صوتی قابل احترام هستند و حضورشان قطعاً سازنده و ضروری است.

فرماندار شهرستان دهاقان انتخابات را حیاتی و سرنوشت ساز برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر انتخابات بزرگ‌ترین اتفاق کشور است و مورد هدف دشمنان نظام قرار گرفته است.

وی اذعان کرد: ایجاد ناآرامی در کشور و پایین آوردن میزان مشارکت هدف دشمنان است و واقعاً چرا از روز پیروزی جمهوری اسلامی ایران تاکنون قصد نابودی نظام را دارند و تلاش کرده‌اند.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: در طول انقلاب کودتا و هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت و با مطالعه به این اصل دست می‌یابیم که ایران که روزی ژاندارم آمریکا در منطقه بوده هم اکنون ایدیولوژی‌ای ارائه داده که مخالف گذشته است.

وی اعلام کرد: دشمنان در عرصه نظامی توان مقابله با ایران را ندارند و متوسل به راه‌های دیگر شده‌اند، به سمت حوزه اقتصادی کشور رفته‌اند و حوزه اقتصادی را دستاویزی برای ناامیدی مردم می‌دانند.

فرماندار شهرستان دهاقان افزود: ایران؛ هدف اصلی ساخته شدن داعش است و یک راه بزرگ برای ضربه به ایران است و باید با گام برداشتن در راه جهاد تبیین که مورد تأیید مقام معظم انقلاب است، پای نظام بایستیم.

وی از تخصیص اعتبار ویژه برای اشتغال‌زایی شهرستان اردستان خبر داد و گفت: پیرو سفر ریاست جمهوری به شهرستان دهاقان، ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار به اشتغال‌زایی و حمایت از سرمایه‌گذاران اختصاص داده شد هم‌چنین بیش از ۴۰ درصد مصوبات سفر استاندار به شهرستان دهاقان محقق شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433801

مهمترین اخبار ایران و جهان: