نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 09:12

برپایی موکب دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در کربلا به خراسان‌شمالی واگذار شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه از برپایی موکب دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در کربلا توسط معاونت فرهنگی علوم پزشکی خراسان‌شمالی خبر داد و گفت: در این راستا 20 میلیارد ریال بودجه جذب شده است.

سید احیا سیدی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از برپایی موکب دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در کربلا توسط معاونت فرهنگی علوم پزشکی استان خبر داد و اظهارکرد: در این راستا ۲۰ میلیارد ریال بودجه جذب شده است.

وی گفت: با توجه به‌ موفقیت های پی‌درپی در حوزه برنامه‌های فرهنگی و مشارکت در برنامه‌های کشوری توسط معاونت فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی خراسان‌شمالی، برپایی موکب دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در کربلای معلی به معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی واگذار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با بیان اینکه در این راستا ۲۰ میلیارد ریال اعتبار با پیگیری‌های متعدد معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه تخصیص یافت، افزود: به منظور انجام هماهنگی ها، تیم ارزیابی معاونت در هفته جاری به کربلا اعزام می‌شود تا محل برپایی موکب نهایی شود.

سیدی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی موثر برای دانشجویان در این موکب توسط معاون فرهنگی دانشجویی، تصریح کرد: تلویزیون اینترنتی مفدا اربعین در محل موکب با پخش برنامه‌های متنوع توسط روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشگاه و مفدا خراسان‌شمالی آغاز به کار می‌کند.

وی گفت: برپایی موکب دانشجویان در نجف نیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمان واگذار شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این برنامه بزرگترین برنامه معاونت فرهنگی از نظر بودجه و حجم فعالیت طی ۲ سال اخیر محسوب می شود، افزود: طی اربعین سال جاری نیز ۱۰۰ دانشجو، استاد و همکار با همکاری معاونت و بسیج دانشجویی به زیارت اربعین اعزام خواهند شد.

سیدی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته نیز ۱۰۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی به مراسم بزرگ اربعین اعزام شدند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433289

مهمترین اخبار ایران و جهان: