نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 12:36

تبریز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

تبریز- رئیس شورای اسلامی تبریز با اشاره به اجرای پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی در شهر تبریز گفت: تبریز هم اکنون در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام دبیری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار افزود: تلاش می‌شود ظرفیت انتقاد پذیری و پاسخگویی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی به مردم و رسانه‌ها ارتقا یابد.

وی گفت: شهردار و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر باید پاسخگوی مطالبات مردم و رسانه‌ها باشند.

وی با تاکید بر تعامل بیشتر اعضای شورای اسلامی با رسانه‌ها در دوره جدید، اظهار کرد: با توجه به تعامل بین مجموعه شهرداری، شورای اسلامی، مدیران ارشد استانی و رسانه‌ها هم اکنون تبریز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی تبریز گفت: کلانشهر تبریز با سایر کلانشهرها از نظر ارائه خدمات شهری در رقابت است.

دبیری، با اشاره به عملکرد شهرداری تبریز در دوره جدید، ادامه داد: عملکرد شهرداری در مدیریت جدید نشان می‌دهد که تحولاتی در این مجموعه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ایجاد شده است.

وی نشان دادن مسیر، نظارت و حمایت از شهردار را از وظایف اعضای شورای اسلامی تبریز اعلام کرد و یادآور شد: در این راستا با وجود اختلاف سلایق، تعامل مثبتی بین اعضای شورای اسلامی و شهردار وجود دارد و این موضوع در پیشبرد برنامه‌های شهرداری مؤثر شده است.

رئیس شورای اسلامی تبریز، مهمترین معیار ارزیابی عملکرد مسؤولان را مشارکت مردمی اعلام کرد و گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی اعتماد و مشارکت مردم را نتوانند جلب کنند، موفق نخواهند شد.

دبیری، با اشاره به حمایت‌های شورای اسلامی تبریز از فعالیت‌ها و هیأت‌های ورزشی در این شهر، افزود: در این راستا سال گذشته ۱۵ میلیارد ریال برای حمایت از فعالیت‌های هیأت‌های ورزشی پرداخت شد که امسال این میزان به ۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: طرحی برای حمایت شهرداری تبریز از فعالیت‌های ورزشی هیأت ورزشی به کمیسیون ورزشی شورای اسلامی ارائه شده که پس از تصویب در این کمیسیون و تصویب در صحن علنی شورا، شهرداری می‌تواند در قالب حامی مالی از این فعالیت‌ها حمایت کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433601

مهمترین اخبار ایران و جهان: