نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 16:28

رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی معرفی می‌شوند

معاون روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جشنواره رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی با عنوان دریچه عتف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، ندا شفیعی با اعلام این خبر گفت: جشنواره دریچه عتف با هدف تجلیل از خدمات خبرنگاران برتر حوزه آموزش عالی و شناسایی آثار برتر مرتبط با این حوزه و همچنین تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع اصلی آثار این جشنواره شعار سال ۱۴۰۱ (تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) و همچنین «جهاد تبیین» است که آثار رسانه‌ها در ۹ بخش پذیرش می‌شود.

معاون امور روابط عمومی وزارت عتف بخش‌های مختلف قابل رقابت در این جشنواره را خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، تیتر، عکس خبری، ویدئو، موشن‌گرافی و اینفوگرافی اعلام کرد.

شفیعی گفت: اهالی رسانه می‌توانند تا تاریخ ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت جشنواره، آثار خود را که در فاصله تیرماه ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲ در رسانه‌های تصویری و مکتوب منتشر کرده‌اند، متناسب با ضوابط اعلامی به دبیرخانه جشنواره به آدرس https://www.atfevents.ir/submit-media-section ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش ویژه جشنواره رسانه‌ها، معرفی «خبرنگار مؤثر» حوزه است که با در نظر گرفتن میزان فعالیت و اثرگذاری او در حوزه آموزش عالی معرفی و تجلیل خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1418389

مهمترین اخبار ایران و جهان: