نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 14:29

ورزشگاه آزادی مشکلی برای میزبانی در آسیا ندارد

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس با بیان جزئیات دریافت صدور مجوز حرفه ای گفت: ورزشگاه آزادی آماده تکمیل صد درصدی است. اگر هم نشود درست خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط ویژه دریافت مجوز حرفه ای برای فصل آینده از جانب AFC گفت: ۱۰ سال از آغاز روند صدور مجوز حرفه‌ای گذشته است. شاید زمانی وجود رادیو در یک ماشین، آپشن خیلی بزرگی بود اما الان یک امر بدیهی است. برخی معیارهای C در مورد مجوز حرفه‌ای، تبدیل به معیار B شده است؛ مثل تیم بانوان که قطعا در سال‌های آینده جزو معیارهای A و اجباری خواهد شد. فدراسیون فوتبال پیش‌بینی‌های لازم را در این مورد انجام می‌دهد.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال لغو میزبانی پرسپولیس از ورزشگاه آزادی تهران در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات فنی و نبودن داور ویدئویی تاکید کرد: هنوز در مورد لزوم تجهیز به VAR صحبتی نشده است‌. از استادیوم بازدید میدانی داشتیم. بحث تبلیغات، نحوه بلیت فروشی … و در کل برای برگزاری مسابقات صحبت شد. ورزشگاه آزادی آماده تکمیل صد درصدی است. اگر هم نشود درست خواهند کرد. در آن حالت ظرفیت کمتر خواهد شد و ظرفیت بلیت فروشی پایین می‌آید اما در مجموع این اقدامات به سود ورزشگاه و فوتبال کشور است.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس برای پرداخت طلب لئاندرو پریرا و دیاباته گفت: با پریرا توافق کرده و قراردادش را اقاله کردیم. برای فصل جدید به او بدهی نداریم. برای طلب دیاباته نیز از او وقت گرفته‌ایم. قسط سوم طلب رادووشویچ را نیز به دلیل تحریم‌ها نتوانستیم یک جا پرداخت کنیم و در چهار قسط پرداخت کردیم. خودش پرداخت ۳ قسط را تأیید کرده اما گفته قسمت چهارم هنوز به دستش نرسیده است. جوابیه نامه‌اش را داده‌، رسیدهای پرداخت هر چهار قسط و صورت حساب بانک ایتالیایی که از حساب ما کسر شده را ارائه کردیم. مشکل خاصی نیست مگر اینکه ثابت کند پولش را در زمان مقرر پرداخت نکرده‌ایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1418089

مهمترین اخبار ایران و جهان: