نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 20:32

شکست گهرزمین در ایستگاه اول لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در اولین هفته لیگ برتر فوتسال ۲ بر ۱ بازی را به گیتی‌پسند واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، عصر امروز و در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم گهرزمین سیرجان در ورزشگاه امام علی(ع) این شهر میزبان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان بود که تیم گیتی‌پسند موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ تیم گهرزمین را شکست دهد.

شاگردان کشاورز در نیمه اول کار را تمام کردند و بازدن ۲گل به رختکن رفتند ودر نیمه دوم با یک بازی دفاعی کار را برای گهرزمین سخت کردند و شاگردان افضلی هم نتوانستند از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کنند.

علی افضلی سرمربی تیم گهر زمین در مصاحبه با فارس گفت: بازی خوبی بود، هر دو تیم بسیار با‌انگیزه بازی کردند، ما چیزی کم نداشتیم و می‌توانم بگویم به‌مراتب بهتر از تیم گیتی‌پسند در نیمه دوم بودیم که اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم و به گل می‌رسیدیم، نتیجه فرق می‌کرد و به‌نظرم منصافانه‌ترین نتیجه، مساوی بود.

سرمربی گهرزمین در مورد تیم گیتی‌پسند نیز گفت: تیم گیتی‌پسند تیم جوان‌تری شده و تیم ریشه‌داری است و چندین سال است که در لیگ بازی می‌کند، چندین قهرمانی در ایران و آسیا دارد، ولی ما در نیمه دوم بهتر بودیم و اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد نتیجه غیر از این بود.

وی در مورد بازیکنان جدیدی که جذب شده‌اند چنین بیان کرد: این بازیکنان تا هماهنگ شوند کمی زمان می‌برد و اگر بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425945

مهمترین اخبار ایران و جهان: