نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 09:14

همه مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه راهداری استان بوشهر اجرایی شد

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: همه مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر در حوزه راهداری اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح چهارشنبه در نشست با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیش از ۷۲ خدمت به مردم ارائه می‌کند

وی اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خود را ملزم به اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی بویژه در تسهیل و ارائه خدمات به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می‌داند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اجرایی شدن همه مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به استان، تاکید کرد: با بهره برداری بخشی از این پروژه‌ها در سال جاری، مردم از شیرینی این خدمات برخوردار خواهند شد.

اخترشناس یادآور شد: بخشی از اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم از مطالبات دیرینه مردم بوده که احداث پل جایگزین روستای درودگاه دشتستان، پل سیدرضا گناوه، ایمن سازی پیچ‌های جاشک و میدان گازی در کنگان و شروع روکش محورهای شریانی از آن جمله است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این اداره کل در آستانه پیاده روی اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌های ناوگان و جاده‌ای برای سفر ایمن عاشقان اباعبدالله حسین (ع) بکار گرفته ایم تا انشاالله امسال شاهد بهترین خدمات به زائران باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1445089

مهمترین اخبار ایران و جهان: