نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 22:24

توسعه گیلان با همدلی مدیران و دستگاه قضائی تحقق می‌پذیرد

رشت - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم انجام وظایف محوله و خدمت به شهروندان گفت: توسعه و پیشرفت گیلان با همدلی و هم افزایی مدیران و دستگاه قضائی تحقق می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی امروز شنبه در نشستی با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضائی گیلان، اظهار کرد: هم افزایی و تعامل مدیران حوزه‌های گوناگون از پایه‌های اصلی رشد و پیشرفت گیلان است.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت گیلان با همدلی و هم افزایی مدیران و دستگاه قضائی تحقق می‌پذیرد، افزود: نمایندگان قوای سه گانه در استان، با همکاری و همدلی می‌توانند فضا را برای ۲ اصل مهم و حیاتی ایجاد آرامش و امنیت و تسریع در حرکت به سمت رشد و توسعه فراهم کنند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم انجام وظایف محوله و خدمت به شهروندان، اضافه کرد: اهداف مهمی، چون حفظ و توسعه عدالت و رسیدن به توسعه پایدار و همه جانبه، با فعالیت مضاعف، کار جهادی و تلاش شبانه روزی محقق می‌شود.

تقویت هم افزایی در بین مسئولان در راستای خدمت رسانی

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری گیلان نیز در این نشست، با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناسب موجود در استان اظهار کرد: با تجارب ارزشمند مدیریت اجرایی به ویژه در ۲ حوزه کاهش نرخ بیکاری و افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها در گیلان می‌توان قدم‌های مثبتی در این بخش‌ها برداشت.

وی ادامه داد: کمک و همراهی برای اجرای برنامه‌های دولت، از مهم‌ترین مطالبات رئیس قوه قضائیه از زیر مجموعه این قوه محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر تقویت تعامل و هم افزایی در بین مسئولان در راستای خدمت رسانی به مردم، بیان کرد: با افزایش همکاری‌ها و هم افزایی‌ها بین قوای مختلف، می‌توان حرکت قطار توسعه همه جانبه استان را سرعت بخشید و برای رشد و شکوفایی گیلان نیز گام‌های موثرتری برداشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427689

مهمترین اخبار ایران و جهان: