نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 09:36

۹۱ پروژه عمرانی در سفر استاندار به گنبدکاووس مصوب می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سفر استاندار گلستان به گنبدکاووس تعداد ۹۱ پروژه عمرانی بررسی و تصویب خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس مهدی دهرویه صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهارکرد: در سفر استاندار گلستان به گنبدکاووس ۹۸ پروژه مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد که از این تعداد ۹۱ پروژه، عمرانی خواهدبود.

 

وی تصریح کرد:پنج پروژه سیاسی‌امنیتی و سه‌پروژه برنامه‌ریزی جزو دیگر پروژه‌ها است که در این سفر بررسی و تصویب خواهدشد.

فرماندارویژه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات خاطرنشان‌کرد:از تمام ظرفیت‌ها برای جذب و تخصیص اعتبارات حوزه خود تلاش کنید و اگر در حوزه‌ای نیاز است که فرمانداری و یا نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس‌شورای اسلامی ورود کند، هماهنگ نمایید تا برای جذب و تخصیص اعتبارات تلاش نمائیم.

وی با اشاره به اینکه استاندار گلستان هرهفته پیگیر پروژه و موضوعات استان در پایتخت است،یادآورشد: شما مدیران از این ظرفیت استفاده کرده و موضوعات و پروژه‌هایی که نیازمند پیگیری در مرکز هستند را به فرمانداری و استانداری منتقل‌کنید.

دهرویه با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اولویت ما خواهدبود، ابرازکرد: علیرغم همه کمبودها و مشکلات موجود، از همه توان و ظرفیت برای رفع مشکلات مردم استفاده کنید تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم در گنبدکاووس اقدامات خوبی انجام داده و توانستیم در همین مدت کوتاه مشکل و معضل جدی قطع آب و برق را در حوزه شهرستان مرتفع کنیم.

پایان پیام/۸۳۰۲۱ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428201

مهمترین اخبار ایران و جهان: