نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 22:48

خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان هستند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: خراسان‌شمالی ظرفیت‌های بالایی دارد که به همت خبرنگاران باید این ظرفیت‌ها معرفی و شناسانده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام نوروزی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امشب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه خراسان‌شمالی برگزار شد، اظهار کرد: عرصه خبرنگاری عرصه انتقال موضوعات و مفاهیم کشور و انقلاب به مجموعه مردم است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان هستند، گفت: استان خراسان شمالی ظرفیت‌های بالایی دارند که به همت خبرنگاران باید این ظرفیت ها معرفی و شناسانده شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: استان خراسان شمالی از دوران انقلاب باتوجه به اینکه  آن زمان متشکل از چند شهر کوچک بوده، اما با روحیه سلحشوری که داشته اند، حضور پیدا کردند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

این مقام مسیول بیان داشت: مردم این استان سه هزار رزمنده شهید را در جنگ هشت ساله تقدیم نظام کردند که این ها ظرفیت بالایی برای استان هستند که مغفول مانده آمد.

وی با اشاره به اینکه از زندگی نامه شهدا برای  موضوعات خبری و کارهای مستند بهره گرفته شود، گفت: در حوزه شهدا کم‌کار کرده ایم، شهدا ظرفیت بالایی دارند بنابراین باید تولیدات زیادی در این بخش داشته باشیم.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431345

مهمترین اخبار ایران و جهان: