نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 18:28

تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش فارس در پروژه ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدامی معلمان

مشاور وزیر آموزش و پرورش در آموزش کیفیت بخشی منابع انسانی، گفت: استان فارس تجربه ارزشمندی را در طرح جدید ارزیابی و مصاحبه استخدام معلمان به‌ دست آورده و در مجموع امیدواریم خروجی های متفاوتی نسبت به سال های قبل داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سجاد صدیقی امروز در بازدید از کانون‌ های ارزیابی استخدام آموزگاران آموزش و پرورش واقع در مدارس عبدالله پور و اقبال ناحیه چهار شیراز، اظهار کرد: در بازدیدی که از کانون‌ های‌ ارزیابی در شیراز داشتیم عملکرد کانون ها چنان که در گزارش های رسیده از استان فارس به آن اشاره شده بود بسیار خوب و قابل تقدیر است.

مشاور وزیر و مدیر پروژه های استخدامی وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به مراجعی که برای تهیه گزارش اهم از پشتیبانی های فنی، بررسی های میدانی ،سامانه های در اختیار ارزیاب ها و تیم های کنترل کیفیت همه حاکی از نتایج واحدی در عملکرد استان فارس در بخش ارزیابی ومصاحبه استخدام معلمان هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: استان فارس در بحث استخدام یکی از استان های پرمتقاضی است به طوری که حدود یک ماه همکاران ما درگیر پروژه سنگین ارزیابی ومصاحبه استخدام معلمان هستند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در آموزش کیفیت بخشی منابع انسانی ادامه داد: استان فارس تجربه ارزشمندی را در این زمینه بدست آورده و در مجموع امیدواریم خروجی های متفاوتی نسبت به سال های قبل داشته باشیم.

شایان ذکر است: صدیقی در سفر به استان فارس در هفتمین دوره مقدماتی نظام مباحث آموزش و پرورش، که با حضور ۳۵۰ دانشجومعلم دختر و پسر از سراسر کشور در پردیس دانشگاه باهنر شیراز، در حال برگزاری است حضور یافت و ضمن تشریح ابعاد این دوره به سئوالات دانشجو معلمان نیز پاسخ داد.

همچنین تجلیل از دانشجومعلمان برگزیده در المپیاد ورزشی شاهد و ایثارگر در چند رشته ورزشی از دیگر برنامه های سفر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور به استان فارس بود.

پایان پیام/ ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429389

مهمترین اخبار ایران و جهان: