نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 00:26

دستور تعقیب و پیگیری عامل شهادت نیروی سپاه در چالدران صادر شد

ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی شهادت فرمانده پایگاه یوسف آباد چالدران، خطاب به دادستان این شهرستان، دستور تعقیب، پیگیری قاطع و مجازات عامل شهادت نیروی سپاه را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این دستور ضمن تسلیت و تبریک شهادت این شهید مدافع امنیت از دادستان چالدران خواست با استفاده از ظرفیت‌های ضابطان، اقدامات سریع و قاطع برای دستگیری قاتل فراری معمول دارد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بخش دیگری از این دستور به هماهنگی‌های لازم جهت بررسی همه جانبه موضوع با سپاه شهدا و انتظامی استان اشاره و برخورد قاطع با عوامل شهادت شهید «امیرحسین صالحیان» فرمانده پایگاه بسیج یوسف آباد چالدران را مورد تاکید قرار داد.

عتباتی اضافه کرد: ضابطان دادگستری، تحت حمایت همه جانبه دستگاه قضائی هستند و اقدامات قانونی آنها به صورت کامل و همه جانبه از طرف دستگاه قضائی حمایت می‌شود و امنیت مردم و منطقه به هیچ وجه مماشات بردار نیست. با عوامل ناامنی در منطقه برخوردهای قاطع، شدید و بازدارنده معمول خواهد شد.

شهید امیرحسین صالحیان روز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در حین انجام وظیفه برای تأمین امنیت مردم میهن اسلامی در ایست بازرسی روستای مرزی یوسف آباد چالدران به صورت ناجوانمردانه توسط فردی شرور توسط خودرو زیرگرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434901

مهمترین اخبار ایران و جهان: