نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 22:05

فاضلی: شاید نساجی زودتر به قائمشهر می‌آمد در نیمه اول ۲ گل می‌خورد!/ روی غافلگیری از پیکان گل خوردیم

مربی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، دروازه این در دیدار مقابل پیکان روی غافلگیری باز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  وحید فاضلی پس از تساوی یک - یک نساجی مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که در ابتدا از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم، این بازی برای ما یک امتیاز خوب داشت که توانستیم بازی را برگردانیم، ولی افسوس بزرگی هم داریم که موفق به کسب سه امتیاز خانگی نشدیم. به هر حال تیم پیکان بازیکنان جوانی داشت و روی غافلگیری گل خوردیم و در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که رحمتی با بازیکنان داشت تغییراتی داشتیم و با اضافه شدن بازیکنانی مثل حردانی و اسماعیلی توانستیم بهتر بازی کنیم.

 

وی ادامه داد: در این دیدار حق ما سه امتیاز بود به ویژه که در 10 دقیقه آخر موقعیت‌های خوبی روی دروازه پیکان داشتیم و می‌توانستیم به گل بزنیم، ولی کم شانس بودیم و امیدوارم که در هفته‌های آتی بتوانیم فوتبال روان‌تری را بازی کنیم و جبران دو امتیاز از دست رفته را بکنیم.

فاضلی در واکنش به این موضوع که نساجی در نیمه اول با جو ورزشگاه و شرایط آب و هوایی خیلی آشنا نبود و در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت، بهتر نبود که یکی‌دو روز زودتر به قائمشهر می‌آمد تا با جو ورزشگاه بیشتر آشنا شود، گفت: فوتبال اصلاً مشخص نمی‌کند، شاید ما زودتر می‌آمدیم و در نیمه اول دو گل می‌خوردیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. این را هم می‌توانیم بگوییم که شاید پیکان زودتر از ما آمد و نیمه دوم را از دست داد. در فوتبال نمی‌توانیم هیچ چیزی را قطعی بگوییم. کادر فنی و در رأس آن مهدی رحمتی شرایط را بررسی می‌کنند و اگر ببینیم ایراد کار ما به این دلیل باشد، برنامه‌مان را تغییر می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1434801

مهمترین اخبار ایران و جهان: