نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 21:16

مقاومت از سال ۲۰۰۶ تاکنون روند پیروزی‌های خود را ادامه داده است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت از سال ۲۰۰۶ تاکنون روند پیروزی‌های خود را طی کرده، از مرزها، منابع طبیعی و حقوق لبنان دفاع نموده و از حق حاکمیت و کرامت لبنان محافظت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: مقاومت از سال ۲۰۰۶ تاکنون روند پیروزی‌های خود را طی کرده، از مرزها، منابع طبیعی و حقوق لبنان دفاع نموده و از حق حاکمیت و کرامت لبنان محافظت کرده است.

وی با اشاره به جایگاه کنونی مقاومت و رژیم صهیونیستی افزود: دشمن صهیونیستی در قعر شکست است، اما مقاومت رفیع‌ترین جایگاه ممکن قرار دارد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به شکست‌های اخیر رژیم صهیونیستی گفت: شکست ارتش اسرائیل در برابر اردوگاه جنین و خفت و ناتوانی آن در برچیدن چادرهای حزب‌الله، برای نمایش شکست اسرائیل بس است.

قاووق در رابطه با انتخاب رئیس جمهور لبنان نیز اعلام کرد: لبنانِ پیروز، مقاوم و گرامی، نمی‌تواند رئیس جمهوری را که اوضاع کشور را به سال ۱۹۸۲ بازگرداند، بپذیرد و نمی‌تواند رئیس جمهوری که ابزار ازبین بردن دستاوردهای مقاومت و تغییر معادلات حساس در لبنان باشد را تحمل کند.

وی با اشاره به تلاش‌های کشورهای بیگانه جهت اعمال فشار به لبنان افزود: اعمال فشار و مجازات بیگانگان جهت پیشبرد اهداف سیاسی، روی لبنان اثری نخواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417089

مهمترین اخبار ایران و جهان: