نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 17:51

کمک وزارت کشور به شهرداری‌ها کوچک کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص پنج دستگاه ماشین‌آلات به شهرداری‌ شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت در استان خبر داد.

 فرزاد بابکان پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: وزارت کشور و سازمان همیاری و دهیاری‌ها پنج دستگاه کمپرسی سنگین به شهرهای لنده، چیتاب، قلعه رئیسی، سرفاریاب و پاتاوه اختصاص داده شد.

وی عنوان کرد: وعده داده بودیم که ماشین آلات جدید به برخی شهرداری‌ها اضافه کنیم که دو دستگاه بیل مکانیکی برای شهرهای چرام و باشت، یک دستگاه لودر و مینی لودر برای مارگون و یک دستگاه لودر برای دیشموک خریداری شد.

بابکان پور با بیان اینکه دو دستگاه ماشین آتش نشانی برای شهرداری های سوق و بوستان خریداری و در اختیار آنها قرار گرفت، افزود: با پیگیری استاندار مبلغ 37 میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید ماشین حمل زباله برای پانزده شهرداری استان طی یکسال گذشته اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت به استان پروژه‌هایی برای شهرداری ها پیش بینی شد، گفت: برای 21 شهر استان پروژه ساماندهی رودخانه، آسفالت، احداث تقاطع غیرهمسطح، پارک، ساختمان آتش نشانی، بهسازی معابر شهری، کانال های سطحی و دیگر موارد برای شهرداری ها تعریف شده که امیدواریم در سفر دولت مبالغ خوبی به این طرح ها اختصاص داده شود.

بابکان پور با اشاره به اختصاص قیر به شهرداری‌های کوچک خاطرنشان کرد: اختصاص قیر به شهرداری های استان براساس جمعیت شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد براساس جمعیت شهرها تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1416745

مهمترین اخبار ایران و جهان: