نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 12:42

خبرنگاران دیلم تجلیل شدند

بوشهر- آئین تجلیل از خبرنگاران با حضور مسئولان و خبرنگاران در دیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم صبح یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری بی تردید یک واژه مقدس بوده وهم دارای جایگاه والا و مقدسی در جامعه است.

محمدامین خلیجی افزود: وظیفه خبرنگاران، پیام آوری و همان رسالتی بوده که انبیا انجام می‌دادند و این تقدس و اهمیت این جایگاه را می‌رساند.

وی یادآور شد: این جایگاه دارای حساسیت خاص است و باید موضوعات مطرح شده منصفانه و در چارچوب عدالت باشد که خبرنگاران این موضوع را با حساسیت انجام می‌دهند.

خبرنگاران دیلم تجلیل شدند

وی گفت: در برهه کنونی که دشمنان نظام اسلامی جنگ روایتی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته‌اند، خبرنگاران آگاه و تحلیلگر نیاز است تا ناغافل در زمین دشمن بازی نکند و با قلم شیوا و زیبا و نگاه تحلیل گرانه و منطقی و عادلانه، فرصت سو استفاده را از آنها بگیرند و در برابر آنها بایستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: خبرنگاران شهرستان دیلم همواره پای کار بوده‌اند و در راستای اهداف نظام و انقلاب قلم می‌زنند و گام برداشته‌اند و ما صداقت در نوشتار و گفتار آنها را شاهدیم که این مایه مباهات و قابل تقدیر هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439701

مهمترین اخبار ایران و جهان: