نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 18:53

خسارت 3 میلیارد تومانی سارقان به تجهیزات مخابراتی گلستان

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: در چهار ماهه امسال رقم خسارت سارقان ۸ میلیارد تومان است که برای تأمین و جایگزینی آن‌ها تا پایان سال ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی شهمرادی بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: سرقت تجهیزات مانع خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت به شهروندان می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: سرقت تجهیزات موجب تحمیل هزینه‌های سنگین، حذف درآمدها، صرف هزینه‌های ایمن‌سازی و از همه مهم‌تر نارضایتی مردم شده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۰ هزار فقره سرقت تجهیرات مخابراتی داشتیم و رقم خسارات وارده ۱۸ میلیارد تومان بود که مخابرات را دچار مشکل کرد و ارائه خدمات را با اختلال مواجه ساخته است.

شهمرادی بیان کرد: در چهار ماهه امسال رقم خسارت سارقان ۸ میلیارد تومان است که برای تأمین و جایگزینی آن‌ها تا پایان سال ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

طبق گفته مدیر مخابرات منطقه گلستان، این استان بعد از استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان سومین استان پرسرقت تجهیزات مخابراتی است.

وی با بیان این که در شاخص پوشش ارتباطی جزو سه استان برتر در کشور هستیم، گفت: عدالت محوری در ارتباط‌رسانی مدنظر ما بوده و توسعه مخابرات با عدالت کامل در جای جای استان توزیع و اجرا شده و از این حیث حتی می‌توان گفت که نقاط روستایی و دور افتاده در اولویت هستند.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438789

مهمترین اخبار ایران و جهان: