نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 09:12

تقدیر از فعالان مراسم‌های ملی و مذهبی در گلستان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ۲۰۰ نفر از فعالان مراسم‌های ملی و مذهبی تقدیر خواهند شد و این مراسم پنجشنبه با عنوان پیشگامان حضور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ۲۰۰ نفر از فعالان مراسم‌های ملی و مذهبی تقدیر خواهند شد و این مراسم پنجشنبه با عنوان پیشگامان حضور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در فضای مراسم‌های ملی و مذهبی بخصوص در جشن‌ها برنامه باید به صورتی اجرایی شود که همه احساس کنند که در یک جشن ملی و مردمی شرکت کرده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: اقدامات شورای هماهنگی به طور قطع محدود به طراحی و چاپ بنر و پرچم نیست بلکه اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار گسترده و با اهمیت است

قربانی گفت: ما نیازمند تشکیل هیات اندیشه‌ورز نوجوانان، خواهران، اقشار و نخبگان هستیم که از نظرات و توانمندی این عزیزان استفاده کنیم.

 

 

 

وی تاکید کرد: ما باید به سمتی برویم که در مسائل مذهبی که عموم جامعه با آن درگیر هستند به صورتی شورایی، تیمی و استانی ورود کنیم و در خصوص آن مسائل اتفاقات اجرایی را رقم بزنیم.

این خبر در حال تکمیل است....

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420989

مهمترین اخبار ایران و جهان: