نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 10:37

سقف تسهیلات قرض‌الحسنه افزایش یافته است

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: سقف تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملی از ۵۰ به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: بانک ملی در حوزه مباحث مرتبط با امور زیربنایی و اشتغال، نهضت ملی مسکن و به طور جامع سیاست‌های دولت همراهی داشته است.

وی افزود: بالغ‌بر ۱۰ «همت» تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج طی چهار ماه گذشته توسط بانک ملی کشور پرداخت شده است که این میزان در سال گذشته ۲۵ «همت» بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: به طور کل در سال گذشته بالغ‌بر ۴۰ «همت» تسهیلات تکلیفی توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

نجارزاده عنوان کرد: ما آمادگی داریم تا در استان سمنان نیز همکاری‌ها را در راستای اجرای سیاست‌های دولت افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه بانک ملی ایران بالغ‌بر ۵۲ میلیون نفر مشتری دارد که نیازمند دریافت تسهیلات هستند، اظهار کرد: برنامه‌ریزی صورت‌گرفته تا فعالیت‌های خود را در حوزه پرداخت تسهیلات خُرد تقویت کنیم و در همین راستا، سقف تسهیلات قرض‌الحسنه از ۵۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: ساختار بسیار قدرتمندی در حوزه تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در بانک ملی ایران شکل گرفته که آمادگی داریم در این زمینه نیز در استان سمنان ورود کنیم.

نجارزاده تصریح کرد: کار بانک بنگاه‌داری نیست؛ در همین راستا، در تلاش هستیم تا پروژه‌های سرمایه‌گذاری خود را به بخش خصوصی واگذار کنیم و در صورت تحقق این مهم آمادگی داریم تا در بحث تأمین مالی پروژه‌های مهم دولت در استان همکاری کنیم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1374745

مهمترین اخبار ایران و جهان: