نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 13:47

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه زنجان

مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در زنجان از اجرای این همایش در ۴۰۰ نقطه استان زنجان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۲۰ هزار نفر در این همایش شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر نجات، مسوول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بین اینکه امسال نوزدهمین سال برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در استان زنجان است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۰ هزار نفر در این همایش شرکت کنند.

مسوول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در زنجان با بیان اینکه این همایش هم‌زمان در سراسر کشور و ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود، گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از دوخت ۱۵ هزار دست لباس و پیشانی بند برای این مراسم معنوی خبر داد و اضافه کرد: این همایش به یاد کوچک‌ترین شهید کربلا برگزار می‌شود و هرسال شاهد حضور چشمگیر مادران به همراه فرزندان خردسالشان در این همایش بزرگ هستیم.

نجات با بیان اینکه این  همایش در سایر شهرهای استان و همچنین مساجد مناطق روستایی برگزار خواهد شد، گفت: در همایش امسال در راستای ترویج قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از چند نفر از مادرانی که دارای سه فرزند بیشتر هستند، تقدیر خواهد شد.

پایان پیام/73021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1366101

مهمترین اخبار ایران و جهان: