نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 12:33

شهرداری با فروش زمین 4 محله منظریه را سر و سامان می‌دهد

رئیس‌ شورای شهرکرد گفت: زمین‌هایی به مبلغ ۱۳۲ میلیارد تومان به شهرداری اختصاص داده شد تا به زودی با فروش آن‌ها توسط مدیریت‌ شهری شهرکرد عملیات تکمیل زیرساخت‌ها در محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ منظریه آغاز شود.

مصطفی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طبق توافقات قبلی و مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال گذشته، مقرر شد که در راستای تکمیل زیرساخت‌های محله منظریه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از اداره‌کل راه و شهرسازی به شهرداری شهرکرد اختصاص داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه مبادله تفاهم‌نامه روز گذشته با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مسئولان استانی انجام شد، افزود: زمین‌هایی به مبلغ ۱۳۲ میلیارد تومان به شهرداری اختصاص داده شد تا به زودی با فروش آن‌ها توسط مدیریت‌ شهری شهرکرد عملیات تکمیل زیرساخت‌ها در محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ منظریه آغاز شود.

حیدری ادامه داد: با این مبادله محله منظریه دارای متولی خواهد شد و این امر رضایت‌مندی مردم این محل را به همراه خواهد داشت، شهرداری تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا حداقل‌ امکانات شامل آسفالت، جدول‌کشی، فضای سبز و... را پس از گذشت سال‌ها چشم انتظاری برای مردم صبور محله منظریه شهرکرد ایجاد کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: باقی‌مانده وجه به زودی با معرفی و واگذاری دیگر املاک توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان به شهرداری شهرکرد انجام خواهد شد و بلافاصله پس از واگذاری این زمین‌ها به‌فروش رسیده و هزینه خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1372289

مهمترین اخبار ایران و جهان: