نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 19:10

حساب 2 محور نهبندان- سربیشه و سربیشه - مرز ماهیرود 300 میلیارد تومان شارژ می‌شود

نماینده مجلس گفت: حساب دو محور در حال احداث نهبندان- سربیشه و سربیشه - مرز ماهیرود 300 میلیارد تومان دیگر شارژ می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی راه آهن نهبندان به بیرجند را در حال حاضر بزرگترین طرح زیربنایی در استان عنوان کرد و گفت: ادامه این مسیر به سمت گناباد و یونسی و مشهد پیش می رود.

وی گفت: سرعت دوباند سازی جاده ها در مسیرهای بیرجند - نهبندان، زابل - نهبندان، و سربیشه تا مرز ماهیرود از سرعت خوبی برخوردار است.

وی با بیان این که در مجلس تلاش کردیم در لایحه تقدیمی دولت عدد و رقم خوبی به حوزه راه ها اضافه شود افزود: پیگیری ها برای استفاده از ماده ۵۶ قانون در بحث تسهیلات بانکی انجام شده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از پیگیری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای محور نهبندان - سربیشه و ۱۰۰ میلیارد تومانی برای محور سربیشه تا مرز ماهیرود خبر داد و افزود: با دریافت این اعتبارات کمک بزرگی در روند اجرای این کار انجام خواهد شد.

نخعی ادامه داد:  تصویب قوانینی مثل قانون جهش تولید مسکن، مالیات بر خانه های خالی و اصلاح ماده پنج قانون تامین اجتماعی از جمله توجهات دولت به طرح نهضت ملی مسکن است.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1373589

مهمترین اخبار ایران و جهان: