نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 08:48

پروژه‌های نیمه‌کاره دلیل بروز خاموشی‌‌های مقطعی در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: اگر پروژه‌های برق به سرانجام می‌‌رسید این شرایط ناخواسته و خاموشی مقطعی به مردم تحمیل نمی‌شد که لازم است پروژه‌ها به سرانجام برسد.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران درباره افزایش دمای هوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تداوم روزهای گرم و شرجی را در آسمان مازندران شاهد هستیم.

وی افزود: باتوجه به تداوم روزهای گرم درحال تلاش هستیم تا تمهیدات شرایط اضطرار را فراهم کنیم و در این زمینه تکالیفی را برای دستگاه‌ها تعیین کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بروز خاموشی‌هایی در شهرهای استان، تصریح کرد: در بخشی از شهرستان‌های محمودآباد، نور و آمل دچار خاموشی‌هایی شدیم که دلیل بروز خاموشی، پروژه‌هایی بود که باید به بهره‌برداری می‌رسید.

محمدی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌کاره، خاطرنشان کرد: باید در به سرانجام رسیدن پروژه‌ها اهتمام شود اما برخی پروژه‌ها به پیک بار خورد و افتتاح نشد.

وی ادامه داد: اگر پروژه‌ها به سرانجام می‌‌رسید این شرایط ناخواسته به مردم تحمیل نمی‌شد که لازم است در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: لازم است مردم هم مصرف بهینه را همواره مدنظر داشته باشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442989

مهمترین اخبار ایران و جهان: