نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 08:30

تعامل مازندران و خراسان رضوی جهت جذب گردشگر خارجی

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: بسترسازی و تعامل بین استان‌های خراسان رضوی و مازندران در زمینه گردشگری خارجی در کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی در دستور کار قرار دارد.

مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران درباره تعامل در حوزه گردشگری خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بسترسازی و تعامل بین استان‌های خراسان رضوی و مازندران در زمینه گردشگری خارجی در کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هدف از بسترسازی این است گردشگرانی که در حوزه مازندران و خراسان رضوی هستند، بتوانند بعد از زیارت برای سیاحت و بازدید از آثار و بناهای تاریخی به سمت مازندران بیایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: در این زمینه فعالان حوزه گردشگری در همه رسته از جمله مدیران آژانس‌ها، بوم‌گردی، راهنمایان تورها، مدیران واحدهای اقامتی و پذیرایی و سایر نشستی خواهند داشت که درواقع ارکان اصلی در حوزه گردشگری محسوب می‌شوند.

حسنی گفت: به‌طور حتم با هدف‌گذاری اینکه بتوانیم بخش عمده‌ای از گردشگران که به شکل تور وارد مشهد می‌شوند چون بازار هدف گردشگری مازندران هستند طالبان طبیعت و آب و هوای استان هستند هم ازطریق فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر تکمیل این تورها را در مازندران داشته باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424089

مهمترین اخبار ایران و جهان: