نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 13:39

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور بجنورد به جنگل گلستان

معاون عمرانی استانداری خراسان‌شمالی گفت: یکی از پروژه‌های که در سفر وزیر کشور مطرح شد محور بجنورد به جنگل گلستان بود که در این اواخر با رایزنی صورت گرفته، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این محور پر خطر تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مهدی رشیدی، معاون عمرانی استانداری خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از جمله ادارات خاص در بین دستگاه‌های استان است زیرا حوزه فعالیت این اداره‌کل، حوزه وسیعی از جمله راه، فرودگاه‌ها، هواشناسی، راهداری روستایی و شهرسازی است و به تبع آن نیز ارباب رجوع بسیاری دارد.

وی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان پروژه‌هایی مصوب شد که با تلاش و پیگیری‌ها پروژه‌های عمرانی مربوطه با سرعت بیشتری پیش رفت.

معاون عمرانی استانداری خراسان‌شمالی با بیان اینکه ۲۵ درصد پروژه‌های سفر ریاست جمهوری مربوط به راه و شهرسازی است، افزود: با توجه به اینکه عقب افتادگی‌های زیادی در سطح استان داشتیم ولی یکی از پروژه‌های که در سفر وزیر کشور مطرح شد محور بجنورد به جنگل گلستان بود که در این اواخر با رایزنی صورت گرفته، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این محور پر خطر تخصیص یافت.

وی ادامه داد: در حوزه راه‌های روستایی استان در ایام دولت سیزدهم ۳۰۰ کیلومتر از این محورها آسفالت و روکش انجام شده است که در مقایسه با اقدامات سال‌های گذشته پیشرفت ۳۰۰ تا ۳۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رشیدی گفت: متأسفانه خراسان‌شمالی از جمله استان‌های کم برخوردار کشور است که در حوزه راه، بزرگراه، راه آهن و پروازهای هوایی بی‌نصیب مانده است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424545

مهمترین اخبار ایران و جهان: