نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 19:45

تبریک سرلشکر باقری و سلامی به فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحدید

سرداران باقری و سلامی طی پیام‌های جداگانه‌ای ارتقای درجه فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحدید سپاه را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا بهمئی فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصویب فرمانده کل قوا و ابلاغ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرتیپ دومی ارتقا یافت.

گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه مستقر در اهواز زیر مجموعه قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه است که دو شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است.

در پی این موضوع، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ارتقای درجه و دریافت درجه سرتیپ دومی را به فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح ذیل است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار حمیدرضا بهمنی

به مناسبت عید سعید غدیر خم

مفتخر شدن جنابعالی به درجه سرتیب دومی که به پاس احراز شایستگی ناو در اجرای اوامر مقام معظم فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ تحقق یافت، موجب افتخار و شادمانی است.

با عرض تبریک این ترفیع شایسته، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم در ظل توجهات خاص حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، جنابعالی و خانواده محترم را محفوظ و تحت رهبری داهیانه نایب آن حضرت به گام‌های مصمم و مؤثر آن سردار فداکار اسلام در راه دفاع از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و اعتلای هر چه بیشتر اهداف نیروهای مسلح، توان روزافزون عطاء فرماید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

همچنین، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در حکم ارتقای حمیدرضا بهمئی به درجه سرتیپ دومی نوشته است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار حمیدرضا بهمئی

اینجانب نیل به درجه سرتیپ دومی جنابعالی را که از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. بی‌تردید در حال حاضر مسئولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاوه بر آن، پاسداری بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.

تمسک به حبل الله متین، استعانت از حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا له الفداء و اهل بیت عصمت و طهارت، اطاعت و تبعیت از، ولی فقیه، تقوا و پرهیزکاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز، تعمیق بصیرت دینی، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه‌ها و دوری از وسوسه‌های شیطانی می‌تواند ما را آماده دفاع همه جانبه و روز افزون برای پیمودن این مسیر خطیر نماید.

همواره خدا را شاکریم که عصر ما را عصر امام خمینی (ره) قرار داد و به ما شأن پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را عطا نمود و لباس سبز پاسداری را بر اندام ما پوشاند تا سند افتخار ما باشد و از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای خواهانم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424889

مهمترین اخبار ایران و جهان: