نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 09:29

دعوت خاص حاج مهدی رسولی از عزاداران زنجانی/ ‌در یوم‌العباس(ع) با "قرآن" بیایید

حاج مهدی رسولی مداح مشهور زنجانی از عزاداران حسینی دعوت کرد که همراه با یک قرآن به خاطر اهانت‌های اخیر به این کتاب آسمانی در دسته حسینیه اعظم زنجان حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حاج مهدی رسولی مداح مشهور زنجانی از عزاداران حسینی دعوت کرد که همراه با یک قرآن به خاطر اهانت‌های اخیر به این کتاب آسمانی در دسته حسینیه اعظم زنجان حضور داشته باشند.

مهدی رسولی در کانال شخصی خود نوشت: برای ما زنجانی‌ها، یوم العباس(ع) روز انقلاب قلوب است؛ خدا را شاکریم که توفیق شد امسال نیز در ضیافت حضرتش حاضر شویم و آن را درک کنیم. اما از طرفی نیز قلبمان جریحه‌دار مصیبت عظمایی است که اخیراً اتفاق افتاده و آن هم جسارت به محضر قرآن کریم است. در مکتب شیعه، قرآن و عترت از هم جدا نمی‌شوند و ما نیز که امسال پیراهن عزای عترت الهی را به تن داریم، به همان اندازه عزادار مصیبت جسارت به قرآن کریم هستیم.

اجتماع عظیم و مثال زدنی حسینیه اعظم در یوم العباس(ع)، فرصت بسیار خوبی است که مکتب واقعی قرآن و عترت را به جهانیان نشان دهیم و نیز پیام حمایت از قرآن و غیرت خود بر روی تک تک محکمات و متشابهاتش را به همه مخابره کنیم. ما همان شیعیانی هستیم که در دو سال غمبار کرونا، دو محرم ماندگار را رقم زدیم و نشان دادیم خط قرمز ملتِ امام حسین، عزای امام حسین است؛ اکنون نیز نوبت آن است که نشان دهیم خط قرمز مکتب امام حسین، مانیفست این مکتب یعنی قرآن کریم است.

بیایید امروز، هشتم محرم 1445، با به همراه داشتن قرآن کریم در دسته حسینیه اعظم زنجان، نشان دهیم که هم عزادار عترتیم و هم حامی قرآن. این کار شاید ساده و کوچک باشد؛ اما اثر عمیق و بزرگی را میتواند در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1404601

مهمترین اخبار ایران و جهان: