نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 21:01

یادواره شهید خبرنگار تربت‌حیدریه برگزار می‌شود

رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی‌کنگره ۱۱۰۶ شهید منطقه تربت‌حیدریه گفت: در ادامه برنامه‌های برگزاری کنگره ملی ۱۱۰۶ شهید والامقام منطقه تربت‌حیدریه یادواره شهید مجید حجتی، تنها خبرنگار شهید این خطه در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

جواد بلندی، رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی‌کنگره ۱۱۰۶ شهید منطقه تربت‌حیدریه در گفت و گو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است برای هر قشر و صنفی که در ایام دفاع مقدس حضور داشتند یادواره شهدا برگزار شود، لذا در گام نخست مقرر شد یادواره شهید مجید حجتی تنها خبرنگار شهید این منطقه در شب ۱۲ بهمن امسال برگزار شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱ قشر مشخص شدند که تا قبل از کنگره باید همه اقشار یادواره شهدا برگزار کنند، البته یادواره‌ها صرف سخنرانی و تجلیل نیست و قرار است در شورای نامگذاری شهر یک فرصت برای نامگذاری شهدای خبرنگار فراهم شود.

وی افزود: همچنین دنبال یک سند و بیوگرافی کامل برای شهید حجتی هستیم که در مراسم یادواره یک جزوه یا کتابچه زیبا و درجه یک از بایدها و نبایدهای این شهید والامقام نیز چاپ و توزیع شود.

مدیر کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد برگزاری کنگره ۱۱۰۶ شهید منطقه تربت حیدریه بیان کرد: برگزاری کنگره شهدا نیازمند پیش مقدمات فراوانی است که در جلسات مختلف مسایل بحث و بررسی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581601

مهمترین اخبار ایران و جهان: