نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 16:25

امدادرسانی جوانان هلال احمر به دو حادثه رانندگی در قم+ عکس

جوانان جمعیت هلال احمر استان قم امروز در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی دنا پلاس و برخورد خودروی ساینا با گاردریل به امدادرسانی پرداختند که خوشبختانه هیچکدام از این دو حادثه فوتی نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد رضا بهرامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز کرد: حوالی ساعت ۷:۱۴ صبح امروز با اطلاع عوامل اورژانس، حادثه برخورد خودروی ساینا با گاردریل در کیلومتر ۳۲ اتوبان قم-کاشان به مرکز فرماندهی عملیات جمعیت هلال احمر استان قم اعلام شد.

 

 

وی عنوان کرد: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات معصومیه به محل حادثه اعزام و اقدام به تثبیت صحنه و رهاسازی ۴ نفر مصدوم این حادثه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همچنین حوالی ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه از طریق تماس مردمی حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی دنا پلاس در اتوبان قم-تهران به مرکز فرماندهی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ایرانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

بهرامی اضافه کرد: تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر قم بلافاصله پس از رسیدن به محل این حادثه، صحنه را تثبیت کرده و ۳ نفر مصدوم را رهاسازی کردند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه از این دو حادثه، هیچ مصدومی فوت نشده است.

پایان پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611801

مهمترین اخبار ایران و جهان: