نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 13:25

شلیک نهایی به گمانه‌زنی‌های‌ طرفداران سریال «چیزهای عجیب»

هم‌زمان با آغاز اعتصابات هالیوود و تاخیر در ساخت فصل پنجم سریال «چیزهای عجیب»، نظریه‌هایی درباره‌ی پایان‌بندی این سریال علمی- تخیلی نتفلیکس مطرح شد که برادران دافر، خالقان این مجموعه پرطرفدار، خط بطلانی بر رویشان کشیدند.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، پس از پنج فصل پر فراز و نشیب برای قهرمانان سریال «چیزهای عجیب» در مبارزه با شیاطین، اکنون این مجموعه به فصل پایانی خود رسیده و طرفداران آن در مورد چگونگی به پایان‌رسیدن آن فرضیه‌هایی را مطرح کرده‌اند.

یکی از پرتکرارترین نظریه‌ها این است که شخصیت‌های اصلی از طریق یک بازی به نام «اژدهایان و سیاهچاله‌ها» وارد خط اصلی داستان می‌شوند و هواداران را به این فکر واداشته که ممکن است کل داستان سریال تخیلی باشد.

اما مت دافر، نویسنده این سریال پرمخاطب، طی مصاحبه‌ای با مترو در اولین نمایش پیش‌درآمد این سریال با عنوان «چیزهای عجیب: اولین سایه» در وست اند لندن این نظریه را به سخره گرفت و گفت: «درسته. آخرش همینه... نه!!!»

راس دافر، دیگر خالق این سریال، با بیان اینکه این نظریه به معنای آن است که همه اینها یک رویاست، عنوان کرد: «مدتی است که می‌دانیم به کجا می‌رویم و از تصمیم خود راضی هستیم. امیدواریم پایان‌بندی سریال همه تماشاگران را راضی کند. خواهیم دید.»

دیوید هاربر، بازیگر نقش جیم هاپر نیز در اظهاراتی در مورد پایان سریال گفت: «زیبایی آن این است که یک پایان واقعی وجود دارد؛ همه چیز به شکلی بسیار واقعی پایان خواهد یافت.»

میلی بابی براون ستاره نوظهور سینمای آمریکا که نقش اصلی این سریال را ایفا می‌کند نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای پایان سریال آماده است و قصد دارد پس از پنج فصل «اِلِون»، شخصیت پیچیده این مجموعه، را رها کند.

قرار است تصویربرداری فصل پایانی «چیزهای عجیب» که در پی اعتصابات در هالیوود دستخوش تغییراتی شد، از ژانویه ٢٠٢۴ آغاز شود.

فصل نخست این سریال که داستان آن در دهه ۱۹۸۰ رخ می‌دهد و تمرکز اصلی آن بر شهر خیالی هاوکینز در ایالت ایندیانا است، در سال ۲۰۱۶ از نتفلیکس پخش شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611601

مهمترین اخبار ایران و جهان: