نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 10:21

پویش یلدای مهربانی را فراموش نکنید

نحوه مشارکت خیران در تامین مایحتاج شب یلدای نیازمندان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام شد.

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، پویش یلدای مهربانی با هدف تأمین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در شب یلدا راه‌اندازی شده است.در این پویش، خیران و مردم نیکوکار از طریق کمک‌های نقدی خود، احتیاجات شب یلدایی خانواده‌های نیازمند را تأمین می‌کنند.

در همین راستا کمیته امداد اعلام کرده است که مردم نیکوکار از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۲* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ می‌توانند کمک‌های خود را برای تامین مایحتاج یلدایی نیازمند پرداخت کنند.

همچنین محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران نیز ضمن اعلام روش‌های مشارکت در پویش «یلدای مهربانی»، بیان کرد: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های معیشتی، یلدای شادی را برای خانواده‌های تحت حمایت رقم بزنیم. در همین راستا مردم نوعدوست می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در این کار نیک شرکت و ایتام را همسفره خود کنند.

براساس اعلام کمیته امداد استان تهران، نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ یا تماس با شماره تلفن گویای ۷۳۵۵-۰۲۱ در پویش «یلدای مهربانی» امسال مشارکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش «یلدای مهربانی» یادآور شد: علاوه بر روش‌های غیرحضوری، دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان تهران و مراکز نیکوکاری از مکان‌هایی هستند که خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611389

مهمترین اخبار ایران و جهان: