نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 14:53

اعزام تیم بازرسی سازمان بهزیستی به گیلان به منظور بررسی آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد در لنگرود

به دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور تیمی متشکل از معاون سلامت اجتماعی سازمان، دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و مدیرکل حراست سازمان بهزیستی کشور جهت بررسی و گزارش ابعاد مختلف حادثه آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد در لنگرود به استان گیلان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پی آتش‌سوزی صبح امروز در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان چندین نفر فوت و مصدوم شدند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تاکنون در این حادثه دلخراش  ۳۲ نفر جان خود را از دست داده و ۱۶ نفر هم به منظور رسیدگی فوری به یکی از بهترین مراکز درمانی شهر رشت اعزام شدند.

علت آتش‌سوزی در بررسی‌های اولیه آتش گرفتن بخاری، سرایت آتش به پرده و نهایتاً آتش سوزی کل ساختمان در عین غافلگیری مددجویان و مسؤولان‌ کمپ بوده‌است.

 این کمپ در ابتدای جاده کومله در گذشته مدرسه بوده که از چند سال قبل به عنوان کمپ مورد استفاده قرار گرفته و اکنون در حدود ۴۰ نفر در آن بستری بوده و اینکه آموزش و پرورش آن را اجاره داده یا فروخته است هنوز مشخص نیست اما گفته می شود این کمپ مجوز از بهزیستی هم داشته است.

به همین منظور، محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن ابراز تأسف از بروز این اتفاق به مدیرکل بهزیستی استان گیلان دستور داد تا در اسرع وقت نسبت به بررسی ابعاد موضوع و برخورد با متخلفان در بروز این حادثه اقدامات لازم انجام شود.

همچنین به دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور تیمی متشکل از معاون سلامت اجتماعی سازمان، دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و مدیرکل حراست سازمان بهزیستی کشور جهت بررسی و گزارش ابعاد مختلف این حادثه به استان گیلان اعزام شدند.

پایان پیام/۳۳۸۹ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559745

مهمترین اخبار ایران و جهان: