نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 19:05

۱۱۲ هزار دانش‌آموز زنجانی شیر رایگان دریافت می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با اجرای طرح توزیع شیر رایگان در مدارس، ۱۱۲ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی زنجان شیر رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان عصر امروز در مراسم آغاز تولید شیر رایگان برای مدارس مقطع ابتدایی در سطح استان که در شرکت شیر پگاه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر استان زنجان تنها استانی است که این طرح  در آن  آغاز شده است، اظهار داشت: با اجرای این طرح ۱۱۲ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سطح استان از شیر رایگان متنعم می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این امر علاوه‌بر تقویت تغذیه دانش‌آموزان، زمینه فرهنگ‌سازی استفاده بیشتر از محصولات لبنی هم فراهم می‌شود، ادامه داد: در سال‌های گذشته توزیع شیر رایگان برای مدارس به دلایلی متوقف شده بود اما دولت سیزدهم با اهتمامی که داشت نسبت به تولید و توزیع شیر رایگان برای مدارس، مجدد مسیر خودش را پیدا کرد.

وی گفت: امیدواریم با توزیع شیر برای دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی در تقویت بنیه جسمی و تقویت مباحث تربیتی و آموزشی تأثیر گذار باشیم.

در ادامه این مراسم مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه از امروز بسته‌بندی شیر رایگان برای مدارس ابتدایی در شرکت شیر پاستوریزه زنجان آغاز شد، اظهار کرد: با اجرای این طرح همه‌دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در هفته دو نوبت تا پایان سال تحصیلی شیر دریافت می‌کنند.

معاون توسعه و مدیربت منابع استاندار زنجان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح در سطح استان بیش‌ازپیش شاهد سلامت و شادابی دانش‌آموزان باشیم و نیز بتوان فرهنگ استفاده از محصولات لبنی را بیشتر توسعه داد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582445

مهمترین اخبار ایران و جهان: