نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 12:34

جشنواره «هنر ماندگار ایرانی» در سمنان برگزار می‌شود

جشنواره «هنر ماندگار ایرانی» در قالب دومین جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود.

سمانه سلطانی‌پور، سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: جشنواره «هنر ماندگار ایرانی» در قالب دومین جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود و هنرمندان علاقه‌مند برای حضور در این جشنواره، می توانند برای ثبت‌نام به وبگاه www.honarmandegari.com مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: هنرمندان پس از ثبت‌نام، با ایجاد حساب کاربری، عکس آثار خود را بارگذاری کنند تا پس از تأیید نهایی از دبیرخانه کشوری، به دبیرخانه استان سمنان ارسال شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها در یک‌رشته هنری شرکت کند، افزود: لازم است تا شرکت‌کنندگان در این جشنواره از اثر خود، سه عکس از جهات مختلف با حجم هر عکس حداکثر ۳۰۰ کیلوبایت در این وبگاه بارگذاری کنند.

سلطانی‌پور با اشاره به اینکه آخرین ‌مهلت ثبت‌نام در این جشنواره ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ است، گفت: دومین جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج با عنوان جشنواره هنر ماندگار ایرانی صنایع‌دستی از ۹ تا ۱۵ دی‌ماه هم‌زمان با هفته بصیرت برگزار می‌شود.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607201

مهمترین اخبار ایران و جهان: