نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 08:34

آماده‌سازی ۲۱۴ هکتار از اراضی شهرستان سلماس برای طرح نهضت ملی مسکن

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های مسکن اداره‌کل شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۱۴‌هکتار زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان سلماس شناسایی و تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تورج طیبی رئیس اداره نظارت بر طرح‌های مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ۲۱۴ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان سلماس شناسایی و تامین شده است.

وی افزود: ۱۴ هکتار از این اراضی تامین شده و آماده اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن بوده و ۲۰۰ هکتار نیز در مرحله امکان سنجی برای شهرک سازی است.

 طیبی تصریح کرد: اراضی الحاق شده به محدوده شهر سلماس در اولویت اجرایی نهضت ملی مسکن بوده و طی ۲۰ روز ارائه طرح آماده‌سازی اراضی مذکور اقدام خواهد شد .

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: استفاده از ظرفیت اراضی اوقافی در اولویت دوم بوده و باید مقدمات اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در این اراضی فراهم گردد.

طیبی بیان کرد: شهرداری سلماس و شرکت‌های خدمات‌رسان اقدامات لازم را در خصوص مسیر دسترسی و توسعه زیر ساخت‌ها انجام دهند.

وی اظهار داشت: در خصوص تسهیلات خودمالکی نیز بانک‌های عامل همکاری لازم بیشتری را با متقاضیان داشته باشند و اقدامات خود را به شورای مسکن گزارش نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604445

مهمترین اخبار ایران و جهان: