نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 12:13

خاک بی‌توجهی در چشم مردم!

امروز کرمان بادی است، گرد غلیظ خاکی رنگی همه جا را فرا گرفته، این تصمیمات غلط کجا گرفته می‌شود، همه شهر را به یکباره به‌هم می‌‎ریزند و مشت مشت خاک را به سر و صورت مردم می‌پاشند؟ چه کسی مسوؤل است؟ چه کسی پاسخگوست!

خبرگزاری فارس کرمان- امروز صبح کرمان بادی بود، طبق پیش‌بینی هواشناسی و بر اساس همان هشدار زردی که صادر کردند.

گاهی ملایم و گاهی هم تند و خطرناک، مسیر کوتاهی را باید پیاده می‌رفتم، چشم چشم را نمی‌دید، گرد غلیظ خاکی رنگی همه جا را فرا گرفته بود.

به مسیر ادامه دادم، گوش تیز کردم تا بشنوم مردم به این فاجعه چه واکنشی نشان می‌دهند، هر کس زیر لب چیزی می‌گفت تا اینکه به نانوایی رسیدم و سرعتم را کم کردم.

باد سرعت گرفت و همه‌ی خاک‌های روی زمین را بلند کرد و به صورت مردم زد، به سرعت روی چشم‌هایشان را گرفتند، در آن میان خانمی صدایش را بلند کرد و گفت: خدا خیر از کارشون برداره من تازه چشمم رو عمل کردم، آلودگی روش بشینه عفونت کنه کی جواب می‌ده!

یکی دیگر هم که انگار داغ دلش تازه شده باشد، ادامه داد: چند روزه زندگی‌مون زیر خاکه این چه کاری بود که انجام دادند، خدا جواب‌شون رو بده.

بحث به فحش و ناسزا و بد و بیراه می‌کشد، راهم را ادامه می‌دهم، در حالی که به این فکر می‌کنم چرا برخی از مسوؤلان به فکر ناراضی کردن مردم‌اند، چرا در هر تصمیمی که می‌گیرند، یک نیش‌گون به مردم می زنند.

می‌خواهند فیبر نوری بیاورند، قبول، چرا وقتی گوشه‌ای از خیابان را خراب می‌کنند، پشت سرش چند نفر دیگر دست به ترمیم آن نمی‌زنند؟ چرا همه شهر را به یکباره بهم می‌‎ریزند و مشت مشت خاک را به سر و صورت مردم می‌پاشند؟ چرا تصمیم‌های عاقلانه در این شهر به شدت کم شده؟

با سوزش چشم‌هایم از افکارم بیرون می‌آیم، آخ من هم چشم‌هایم را تازه عمل کرده‎‌ام!!

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604645

مهمترین اخبار ایران و جهان: