نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 11:08

معاون سازمان زندان ها: پروژه های نیمه تمام موسسات کیفری استان بوشهر تامین اعتبار شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها گفت: تامین اعتبار لازم برای همه پروژه های نیمه تمام عمرانی موسسات کیفری استان با همکاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، نصرالله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر با تاکید بر اجرای مصوبه مولدسازی اراضی دولتی تحت پوشش اداره کل زندان های استان بوشهر برای کاربری های مختلف، اظهار داشت : برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای سفر ریاست سازمان به استان بوشهر در راستای اجرای برنامه های تامینی و تربیتی و مولدسازی و تهیه طرح موضعی و جانمایی املاک سازمان برای مولدسازی با همکاری معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی برای تغییر کاربری و ارزش افزایی برای دارایی ها انجام شود.

وی افزود: در این راستا تفاهم نامه هایی با سازمان های مرتبط منعقد شده است، تا زمینه  اشتغال و حرفه آموزی زندانیان فراهم شود. 

ابراهیمی با تاکید بر همکاری سازمان ها و ارگان های مختلف برای فراهم کردن اشتغال و حرفه آموزی مددجویان و خانواده هایشان، گفت: برای حل مشکل اقتصادی معیشتی خانواده های زندانیان بهترین راه کار فراهم شدن اشتغال و کارآفرینی زندانیان بر اساس ظرفیت های مختلف استان بوشهر هست.

وی افزود: تکمیل پروژه موسسه کیفری گناوه و تامین اعتبار لازم برای همه پروژه های نیمه تمام عمرانی موسسات کیفری استان با همکاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضروری است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588245

مهمترین اخبار ایران و جهان: